Sunday, June 24, 2007

انتظار

سلام
چند وقت ِ منتظرم!
منتظر ِ چی نمی دونم! منتظر ِ کی نمی دونم!
فقط می دونم منتظرم!
شاید منتظر ِ ی حادثه ام! شاید منتظر ِ ی آدمم! شاید منتظر ِ...
نمی دونم! فقط می دونم منتظرم!
شاید منتظر ِ تو ام! آره تو که الان داری اینو می خوانی، منتظر ِ سلامِت! منتظر ِ لبخندت! منتظر ِ نگاهت! منتظر ِ حرفات! منتظر ِفکرت! منتظر نقدت! منتظر ...
نمی دونم! فقط می دونم منتظرم!
شاید منتظر ِ ی ره برم ،یِ راه نما، ی پیام آور! شاید منتظر ِی هم راهم، ی هم سفر!
شاید ...
نمی دونم! فقط می دونم منتظرم!
این وسط فقط ی ِ چیز و می دونم!
فقط می دونم انتظارم منفعل نیست!
من دارم به راهم ادامه می دم با تمام ِ توان ولی چشم به راهم!
چشم به راه...
تو را من چشم در راهم...
هر روز صبح که پا می شم، پر از امیدم که امروز، اون روز موعود ِ!
اون حادثه رخ خواهد داد، اون آدم پیدا خواهد شد و یا ...
من پر از بال و پرم، من پر از فانوسم،...
نمی دونم!
نمی دونم!
فقط می دونم منتظرم!
منتظر
منتظر
...
والسلام.

No comments: