Tuesday, January 01, 2008

نکته سنجی

سلام
ی دوستی برای نوشته ی اعیاد مبارک! پیامی گذاشته که از خوندنش به وجد آمدم:)
حیفم اومد شادیمو با شما تقسیم نکنم
دو دقت ظریف در این پیام هست که من شخصاً از اینکه وبلاگم رو آدم نکته سنجی چون این دوست می خونه بسیار مسرورم:)
اول اسمی که ایشون برای معرفی خودشون انتخاب کردن نشان دهنده ی اینه که نوشته ی من رو با دقت خوندن و خودشون رو مخاطب من دونستن:)
دوم، کسره ی آخر پیامشون:)
من از آدم هایی که با درک کلیت، به نکات ظریف اطراف کل نیز توجه می کنن خیلی خوشم میاد.
دوست عزیزی که نمی دانم با چه نامی در دنیای واقعی خوانده می شوی، از این که وبلاگ من رو می خونی خیلی خوشحالم:)
البته من از بین خوانندگان وبلاگم که می شناسمشون یک حدس به ذهنم رسیده، خیلی خوشحال تر می شم اگر خودت رو معرفی کنی،
اگر دوست نداری همه بشناسنت می تونی بهم ای میل بزنی و اگر کلاً نمی خوای خودت رو معرفی کنی بازم من برات احترام قائلم:)
شاد باشید.
والسلام.

No comments: