Friday, May 25, 2007

مبتدی

سلام
از آنجایی که من برای انجام هر کاری اول به کلیت آن می پردازم بعد(اگر حوصله داشتم!!) جزئیات را درست می کنم؛فعلا وبلاگم رو را انداختم تا بعدا به خاطر دوستان هم که شده همه چی رو رو به راه کنم.
اول از همه هم کیفیت عکس ها رو درست خواهم کرد، قول می دم:).
چون مبتدی ام چند تا مشکل دارم:(،لطفا هر کی می تونه کمکم کنه.
1. تایپم ضعیفه!!!هر تمرینی هم می کنم سرعتم زیاد نمی شه!!!
2. ! چی کار کنم متن ها درست از راست تایپ بشن؟ این عدد ها که دیگه خیلی ضایع اند!!!نقطه ها و علامت های آخر خط هم همین طور!!اسم متن ها هم چپ تایپ می شه
3.عکس و متنی که آخر صفحه آوردم، نمیاد وسط؟ !
4.این متن سمت راست وبلاگ هم همه اش پشت سر هم آمده در حالی که بعضی جاها یک خط ،فاصله است!
5.اسم همه وبلاگهایی هم که می خوانم نیامده!!
6. این عکس ساعت رو هم می خوام بیارم کناره آرشیو نمی تونم؟!
7. من که هر تغییری می دهم ثبت می کنم ، در پیش نمایش درست می شه ولی از صفحه اصلی که نگاه می کنم تغییر نکرده؟!!!!
8. لطفا اگر می تونید کمک کنید بهم میل بزنید یا تونظرها ، ی پیام بزارید، مرسی.
والسلام.

No comments: