Monday, October 29, 2007

روانشناسی ِ مرد رویاها:)

سلام
چند روز پیشا مونا از من پرسید که چه جور تیپ ِ ظاهری ای نظر ِ تو رو ناخود آگاه جلب می کنه؟
- ی مرد با بارونی ِ مشکی ِ بلند که دکمه هاش رو نبسته و بارونیش با باد تو هوا می رقصه:)
خوب من قبلاً هم به این تصویر فکر کرده بودم و بعدشم خودم تحلیل روانشناسی کردم که چرا چنین ظاهری در نگاه ِ اول می تونه توجه من رو به خودش جلب کنه:
یک: چنین ظاهری، در ذهن ِمن ی آدم مرموز رو تداعی می کنه؛ که من رو برای کشفش به مبارزه می طلبه(آخه من عاشق کشف کردن ِ ناشناخته هام:))
دو:چنین ظاهری، در ذهن ِمن ی مسافر رو تداعی می کنه؛ من عاشق ِ سفرم:)
سه:چنین ظاهری، در ذهن ِمن ی آدمی رو تصویر می کنه که بدون تحت تاثیر گرفتن از اطرافش به راهش ادامه می ده:) داره بارون میاد ولی چتر نداره:)داره باد میاد ولی دکمه هاش رو نبسته:)و محکم داره به راهش ادامه می ده بدون توجه به باد و بارون:)- خوب به همچین آدم محکمی می شه اعتماد کرد و مطمئنی که همیشه از پشت ِ سر هوات رو داره.:)
چهار:شخصیت های محبوب دوران کودکی ِ من چنین پوششی داشتن:
عمو علی: اون موقع ایران نبود- ی مسافر ِ مرموز ِ که گه گاهی میومد به ما ی سری می زد- هنوز ام همین طوری لباس می پوشه، هنوزم مسافر ِ و برای من هنوز ام ناشناخته وعجیب!و من همچنان دیوانه وار دوستش دارم وبا اینکه کم می بینمش خیلی دلم براش تنگ می شه.
جهانگرد: یکی از شخصیت های کارتون ِ دختر ِ مهربون:)- ی مسافر ِ مرموز ِ که کامنت های خیلی خوبی به مِمول(دخترک ِ شاد وسر زنده ی داستان:)) و دیگر شخصیت های داستان می داد.
حتی با اینکه از کارتون ِ نل به خاطر تاریکی ِ فضای داستان خوشم نمیومد ولی از داداش ِ مرموز ِ نل که همیشه پنهانی مواظب ِ نل بود، خوشم میومد:)
البته اینجوری قضیه به خودآگاه کشونده شده:) ولی خوب من اساساً از چنین تیپی خوشم میاد، خواستید نظرم رو جلب کنید اینجوری تیپ بزنید:) البته باید خصوصیات ِ ذاتی ِ این تیپ رو داشته باشید، وگرنه فایده نداره:)
والسلام.

4 comments:

Unknown said...

salam,
ishala shomam marde royahato peida kony;)
man ageh Ddamesh hatman migam panke, barooni, tasht ya shilange aab faramooshesh nashe;)

ama gozashte az shookhy tasavire jalebo jameie bood

movafagh bashy
khodanegahdar

Pinocchio said...

NEO

Real Cuckoo said...

اوه حق با پینوکیوست:)
یادم رفت تو لیست اسم نئو رو بیارم:)
راستی تو این فیلم ترینتی هم همین طوری لباس پوشیده:)

Qasem said...

عجب خشونتی! مرد رویاهایت را در باد و باران رها می‌کنی بدون چتر. حتی به او اجازه نمی‌دهی که دکمه‌های پالتویش را ببند. باشد که مرد رویاهایت هم تو را با بیکینی توی یخ‌بندان قطب جنوب به یاد ملکه‌ی برفی تنها بگزارد تا شاید ادب بشوی