Sunday, September 23, 2007

توصیه های ایمنی!

سلام
اولاً حتی از خودپرداز ِ بانک دولتی هم پول نگیرید.
ثانیاً از خودپردازی که به شعبه بانکی متصل نیست هیچ وقت پول نگیرید.
ثالثاً کاملاً به دلایل امنیتی! هیچ وقت رمز ِ کارتتون رو عوض نکنید.
اگر این سه مورد را رعایت نکنید و به هر دلیلی مشکلی براتون پیش بیاد؛ مثلاً کارتتون تو دستگاه گیر کنه! مثلاً مثل ِ من ِ عاشق!!!(این همه تعجب یعنی:اینو باید با لحن ِ عصبانی بخونید، این اعصاب ِ من ِ جوون ِ! لطفاً حرکت ِ لرزشی دست رو یادتون نره تجسم کنید.)
برید از خود پرداز پول بگیرید، سه بار رمز اشتباه بزنید و جلوتون دستگاه با خوشحالی بنویسه به دلیل مسائل امنیتی از دادن پول و کارت! به شما معذوریم!اونوقت دستتون به هیچ جایی بند نیست و اگر شانس بیارید با حداقل بیست بار تلفن به این ور و اون ور و اعصاب خوردی فراوان ، بعد از یک هفته کارتتون در حالی که رمزش سوخته میاد دستتون.
***
اولاً به هیچ منشی با سابقه ای اعتماد نکنید.
ثانیاً هر مدرکی که به هر کی تحویل میدید حتی شده ی تکه کاغذ پاره! قبلش ازش کپی بگیرید بعدش از طرف امضا!
ثالثاً هر نامه ی اداری که نوشتید و تحویل دادید حتماً بالا سر ِ منشی واستید تا مطمئن شید شمارش می کنه که فردای روزگار بتونید تو هزار توی ادارات نامه رو پیگیری کنید
رابعاً هر نامه ی اداری که می نویسید حتماً بالاش بزنید پیوست دارد و بعد خودتون رو به نامه پیوست کنید که از ناکجا آباد نامه سر در نیاره.
که اگر این موارد رو رعایت نکنید ، مثل من ِبدبخت! بعد از پنچ هفته پیگیری این که سرانجام درخواستتون به کدوم بیراهه رفته؟! می فهمید که مدارک تحویل گرفته شده از شما توسط منشی به اصطلاح خبره!! به نامه ی بی شماره ای پیوست شده که در هزار توی اداری اثری ازش نیست و هیچ کس حتی مسئولیتش رو هم به عهده نمی گیره!حالا خودتون شخصاً باید راه بیفتید این ور و اون ور، این آقا و اون خانم، ... در ساعات اداری!!!!که در ماه ِ مبارک به صفر میل می کند، در خواستتون رو پیگیری کنید
این اعصاب ِ من ِ جوون ِ!!!!
نماز روزه ی تمام ِ کارمندان دولت قبول! از بانکدار و منشی گرفته تا وزیر و وکیل و ...
پا نوشت1: یک هفته ام به بیگاری گذشت! حالا معلوم نیست تا پایان کار برام چند هفته بریدن؟!
پانوشت 2: توصیه های ایمنی رو جدی بگیرید!
والسلام.

No comments: