Sunday, August 12, 2007

عیدتون مبارک!

سلام
ساعت 2:42 نصف شبِ!(شنبه 20 مرداد) خوابم نمیاد، حوصله هیچ کاری هم ندارم!
اینقدر کار دارم برای انجام دادن که حتی نمی تونم برا انجام دادن و اولویت دادن به مهم تر هاش برنامه ریزی کنم!!
اصلاً حوصله ندارم.
***
اقرأ
اقرأ باسم ربک الذی خلق...
1428 سال پیش در چنین روزی، در کوه نور، غار حرا
خداوند به واسطه ی جبرئیل با محمد، آخرین پیام آورش صحبت کرد، و اولین کلمه ای که گفت این بود:
اقرأ، بخوان
بخوان به نام پرودگارت که ...
با اولین کلماتی که بی واسطه (اگر اشتباه نکنم) به موسی گفت، کاملاً متفاوت اند؟؟!!
این تفاوت محمد و موسی است یا تفاوت شعور بشر یا...؟؟
***
چه قدر پارسال دلم می خواست برم غار حرا، نذاشتن!!!!
خیلی دوست داشتم ببینم جایی رو که محمد در آن خلوت می کرده، فکر می کرده، جایی که خداوند برای اولین بار در اونجا با هاش حرف زد، جایی که خدیجه و علی در اون گام نهادن، جایی که انسانی به هستی پیوست، جایی که...
نذاشتن!!!!
یهو دلم هوای اونجا رو کرد!
هنوزم دلم می خواد غار محمد رو ببینم، غار خدای محمد رو ببینم.
***
40 سال!!!
محمد واقعاً آدم صبوری بوده!!
معشوق چهار ده ساله!(4*10=40)
و خداوند در 40 سالگی با او سخن گفت.
***
سلام بر تو محمد!آخرین پیام آور
سلام بر تو محمد!آخرین فرستاده
سلام بر تو محمد!امین مردم
سلام بر تو محمد!برگزیده ی خداوند
سلام بر تو محمد!رحمت دو عالم
سلام بر تو محمد!
به میمنت این روز فرخنده بر این بنده ی گنه کار نظری کن!
دستش را بگیر و راه به او نشان ده که در پیچ و خم روزمرگی هایش راه گم کرده، خسته و تنهاست، بدون رهبر، بدون همراه؛ بیا و رسالتت تمام کن، بیا و پل بزن بین او و خدایش.
چه فرقی است بین من و آدمیان ِ 1400 سال پیش؟!
چه فرقی است بین من و مردمان ِ مکه و مدینه؟!
چرا خداوند دیگر با ما سخن نمی گوید؟!
آخرین پیامبر، رشد شعور بشریت، آخرین معجزه- معجزه جاودان- کلمات- کتاب، دوازده امام، امام زمان- امام زنده...
چرا، چرا، چرا،...؟؟
بیا که دستانم سردند، بیا که چشمانم خیسند، بیا که در من دیگر رمقی نیست.
بیا...
سلام بر تو محمد!
***
این عید بر همگان مبارک.

پا نوشت:افکارم به همین بی نظمی ای که می بینید بود، نخواستم مرتبشون کنم چون نه حوصله داشتم نه انگیزه!!

والسلام.

2 comments:

Anonymous said...

salam fakhte joonam. kheili negaranetam.ama inghadr in projeye koofti vaghtamo gerefte ke nemishe zang bezanam:(( omidvaram be ghamigini e neveshtehat nabashi:-*

Real Cuckoo said...

سلام گلم:)
نه نگران نباش:))
خوبم، دیگه عادت کردم:))
ان شأ...پروژه ات خوب پیش بره
منم ی ذره سرم خلوت شه بهت زنگ می زنم:)